Kuidas kontrollida kaubamärgiga pabertasside graafilist kujundust?

Samm-sammuline juhend, kuidas kontrollida kohandatud trükitud pabertasside graafilist kujundust, värve ja korrektuuri

1. Tehniliste üksikasjade kontrollimine

Vaadake läbi kõik suunised asjaomase kaubamärgiga toote malli kõikidel lehekülgedel.

Tavaliselt näevad need asjad välja nagu allpool (näide). Kontrollige igaüht neist samm-sammult.

  • Valmistage ette üks avatud, redigeeritav .pdf-vektorfail, mille kujundus on ühel eraldi kihil.
  • Kogu oluline graafika tuleb paigutada “ohutusse piirkonda”.
  • Teie graafilise kujunduse taust peaks täitma kogu “trükipinna”.
  • Painutage logo ja tekstid vastavalt suunisvõrgustikule, vastasel juhul näevad sirged tekstid tassil ülespoole painutatud välja.
  • Kogu graafilises kujunduses kasutatav graafika peab olema vähemalt 300 dpi kvaliteediga.
  • Paigutage kogu graafika faili sisse, ärge ühendage neid.
  • Teisenda kõik kirjatüübid kõverateks.
  • Ärge kasutage õhukesemaid kui 1 pt. kuna need võivad erineda ekraani väljanägemisest.
  • Olge ettevaatlik väiksema kui 6 pt tekstiga. samuti väikesed sümbolid nagu ©, ™, ® jne, kuna need ei pruugi olla loetavad.
  • Ühesuguse värviga taustal kasutatava sügava musta värvi jaoks kasutage C30 M30 Y30 K100.
  • Pange tähele, et väikesed erinevused (kuni 20%) värvide vahel võivad olla lõplikul väljatrükil vaevu nähtavad.
  • Kasutage ainult CMYK-värve. Muudest värviruumidest, nagu Pantone, RAL jne, pärinevad värvid konverteeritakse automaatselt CMYK-värvideks ja sellise konverteerimise tulemused ei saa olla kaebuse aluseks.
  • Arvestage, et erinevad mustrid ja ka horisontaalsed jooned, mis jooksevad ümber tassi, ei pruugi ühineda tassi vertikaalsel õmblusel. Vertikaalsed nihked võivad olla kuni paar mm.
  • Kasutatava paberi erinevuse tõttu võib tassi väliskihi valge värvus ja temperatuur erineda sisekihi, pakkimise ja sulgemise tõttu.
Graafiline disain kaubamärgiga ökopaberipokaalide, jäätisepokaalide, portsjonisuhkru individuaalselt trükitud logoga: rainbowcups kohandatud paberipokaalide graafiline kujundus

2. Värvide kontrollimine

Värviteadus on keeruline teema

Värvide hindamine on väga keeruline teema, sest see sõltub: sellest, kuidas me tajume värve oma peas (see töötleb seda, sõltuvalt naabervärvidest ja mustritest), meie vanusest (vanemad inimesed näevad värve pigem soojalt), sellest, kui palju on meie silmas värviretseptoreid (tavaliselt on kõigil 3, kuid on inimesi, kellel on 4 või 2). Trükitud proofi puhul sõltub see trükitehnikast, trükisubstraadist (paberi tüüp või läbipaistev plast) ja valgusallikast (kuna me näeme trükist peegelduvat valgust). Läbipaistvate plasttasside puhul muutub ka see keeruliseks, sest trükitud värv sõltub all olevast värvist (näiteks paremaks peegeldusvõimeks lisatud valge taust) või tassi valatud joogi värvist. Värvide hindamisel arvutite abil muutub asi veelgi keerulisemaks, sest 99% arvutiekraanidest ei ole võimelised nägema trükivärve (need on väljaspool nende värviruumi). Trükitehnika on samuti väga oluline teema, kuna CMYK-s määratletud värvid ei ole lõplikud, vaid pigem ainult segatavate värvide proportsioonid. Lisaks sellele on olemas trükkimise ja tootmise tolerantsid, nii et lõpptoodangu värvid võivad erineda +/-15% võrra kavandatuist.

Tasub tõesti veidi aega võtta ja lugeda Vikipeediast põhitõdesid värviruumide, värvide ja värvinägemise kohta üldiselt.

Täiuslikus maailmas peaks kõik olema kalibreeritud, kuid tegelikkuses on kaugtöö kliendiga tõesti raske ja sageli isegi võimatu, sest see kaalub üles toote enda hinna. Nii et isegi kui te saate oma kliendilt kogu graafilise disaini heakskiidu, võite lõpptoodangu valmimisel silmitsi seista värvipõhise pretensiooniga, sest nad võisid värve algselt väga valesti hinnata.

Värviprintimine

Järgnevalt loetleme mõningaid piiranguid, mis on seotud eri tüüpi tõestusmeetoditega.

 

  • SPR – kalibreeritud trükiproovi (kalibreeritud väljatrükk) puhul võib esineda värvierinevusi, mis tulenevad erinevustest trükitehnoloogias ja kasutatud aluspõhjas (paberitüüp), samuti selle hindamiseks kasutatud valguse tüübist. Tuleb kasutada loomulikku päevavalgust või kalibreeritud valgusallikat, vastasel juhul võib värvide hindamine kunstlikus valguses põhjustada vigu, näiteks pruun võib tunduda violetne. Mõned paberid peegeldavad valgust erinevalt kui teised ja samamoodi imavad mõned paberid tinti palju rohkem kui teised, mis mõjutab ka värve. Kalibreerimine aitab mõningaid neist probleemidest leevendada, kuid see ei ole täiuslik. Seega, kui teil on suur tellimus ja klient on tundlik oma ettevõtte värvide suhtes, on see parim viis värvide hindamiseks.

 

  • Trükitud proofi (kalibreerimata väljatrükk) puhul võib esineda värvierinevusi, mis tulenevad erinevustest trükitehnoloogias ja kasutatud aluspõhjas (paberitüüp), samuti värvide reprodutseerimisest teie kalibreerimata kontoriprinteri või veebiprinteri poolt. Lisaks sellele lisame kõik, mida enne öeldi valguse ja paberi kohta. Ärge oodake, et saate seda, mida näete.

 

  • Digitaalse proofi (kalibreeritud arvutimonitori ) puhul on värvid erinevad, kuna teie monitori värviedastus on erinev (emissiivne vs. peegeldav), sageli puudub graafilise disaini tarkvara nõuetekohane seadistus või puudub ajakohane kalibreerimine. Ka monitorid kasutavad emissiivset valgusallikat, kui trükis on peegeldav. CMYK-värviruumi katmiseks peavad arvutimonitorid katma 99% ulatuses AdobeRGB või DCI-P3 värviruumi. Neid monitore nimetatakse laiaks skaalaks ja paljudel müüjatel on nende jaoks muid turundusnimesid nagu dreamcolour või muud. Sellegipoolest ärge oodake, et saate täpselt seda, mida näete.

 

  • Digitaalse “proofi” (tavalise arvutimonitori ) puhul on värvid erinevad, kuna teie monitor annab värve erinevalt edasi ja nende piiratud värviruum on piiratud. Lisaks sellele puudub neil igasugune monitori ja tarkvara kalibreerimine. Ka monitorid kasutavad emissiivset valgusallikat, kui trükis on peegeldav. Trükivärve on võimatu näidata sRGB-monitoridel, sest nende värviruum on lihtsalt väiksem. Sellise seadistuse kasutamine värvide hindamiseks on kõige halvem idee, lihtsalt ärge oodake, et saate seda, mida näete.

Iga proofi peamine eesmärk on üldine hinnang graafilisele kujundusele, elementide jaotusele, suurusele ja tekstide õigsusele, kuid see ei kajasta kunagi 100%-liselt lõplikku trükki, eriti värvide osas.

Seega veenduge, et teie klient saab sellest kõigest aru ja et talle selle selgitamisel ei ole tehtud mingeid lühikesi selgitusi. Vastasel juhul võib teil tekkida kliendinõue.

Küsimusele vastates, kas me saame teha vaid väikese proovi, vaid paar tükki teie kaubamärgiga toodet, et hinnata värve? See on jah ja ei.

Kuna meie tootmise korralduse tõttu maksaks see teile sama palju kui MOQ (minimaalne tellimiskogus), nii et sageli on see sama, kui tellida 1000 individuaalset pabertassi, seega me lihtsalt ei tee seda eraldi. Palun pange tähele, et meie trükitehnika muutub, nii et kui tellite 1000 tassi ja 100.000 tassi, siis kasutame erinevat trükitehnikat, mis võib mõjutada ka värve. Kuid on veel üks võimalus kontrollida, kuidas kujundus tassil välja näeb – vt eespool (käärid ja teip).

Kas kardate, et värvid trükis mõjuvad nii, nagu soovite?

Tellige proovitrükk (SPR) – trükitud proof, mis on kalibreeritud digitaalne väljatrükk, mis simuleerib lõpptoote värve, ja vaadake seda teie juures erinevates valgustustingimustes. Olge siiski teadlik, et erinevate paberite ja trükitehnikate kasutamise tõttu on värvide väikesed kõrvalekalded ikkagi võimalikud, kuid see on siiski palju parem meetod värvide hindamiseks, kui seda vaadata kalibreerimata arvutimonitoril, mille sRGB-värviruum on piiratud.

Graafiline disain kaubamärgiga ökopaberipokaalide, jäätiseklaaside, portsjonisuhkru ja individuaalselt trükitud logoga kohandatud graafiline kujundus: SPR-Sample_Printout

3. Paigutuse ja suuruse kontrollimine

Soovite teada, milline näeb välja teie valitud eritellimusel trükitud toode?

Tellige toote visualiseerimise (VIS) teenus ja me valmistame selle ette valmis graafilise kujunduse alusel, mille te meile esitate. See on 3D-mudeli 2D-renderdus, millel on teie graafika.

Graafiline disain kaubamärgiga ökopaberipokaalide, jäätisepokaalide, portsjonisuhkru individuaalselt trükitud logoga: rainbowcups kohandatud paberipokaalide graafiline kujundus
Graafiline disain kaubamärgiga ökopaberipokaalide, jäätiseklaaside, portsjonisuhkru ja individuaalselt trükitud logoga kohandatud graafiline kujundus: KPI-200TW (10) Thermal Double Wall (TW) kohvipaberiklaas individuaalse trükiga 200-250 ml, 8 oz (VIS2).

Bränditud pabertasside graafiline kujundus rainbowcups’ mallile

Visualiseerimine (3D render)

Lõpptoode (reaalne pilt)

Muud näited kohandatud trükitud pabertasside visualiseeringutest (VIS):

Bränditud ökopaberipokaalide graafiline disain, jäätisekokteilid, individuaalselt trükitud logoga kohandatud suhkru portsjonid: pabertasside graafilise disaini visualiseerimine (66)
Bränditud ökopaberipokaalide, jäätiseklaaside, suhkru portsjonite graafiline disain, mis on kohandatud individuaalselt trükitud logoga: pabertasside graafilise disaini visualiseerimine (40)
Bränditud ökopaberipokaalide, jäätiseklaaside, suhkru portsjonite graafiline disain, mis on kohandatud individuaalselt trükitud logoga: pabertasside graafilise disaini visualiseerimine (45)
Bränditud ökopaberipokaalide graafiline disain, jäätisekokteilid, individuaalselt trükitud logoga kohandatud suhkru portsjonid: pabertasside graafilise disaini visualiseerimine (51)
Graafiline disain kaubamärgiga ökopaberipokaalide, jäätiseklaaside, suhkru portsjonite kujundamine individuaalselt trükitud logoga: pabertasside graafilise disaini visualiseerimine (10)

4. Parim viis üldiselt kontrollida kaubamärgiga pabertasside graafilist kujundust

Võtke teip ja käärid kätte!

Lihtsalt tellige SPR (kalibreeritud näidistrükk) või alternatiivselt printige ilma skaleerimata graafiline kujundus vikerkaareklaaside mallist 1:1 mõõtkavas (kuid te ei saa värve korralikult hinnata). Lõika see kääridega piki lõikeliini välja ja kleebi küljed kokku, et moodustada ilma põhjata tass. Pange olemasolevale valgele tassile või muule pabertassi näidisele.

Arvestage, et erinevad mustrid ja ka horisontaalsed jooned, mis jooksevad ümber tassi, ei pruugi pabertassi vertikaalsel õmblusel kokku saada. Vertikaalsed nihked võivad olla kuni paar mm, mille tulemuseks on oodatust erinev tulemus (vt kõrvalolevat näidet, see on õmblemine, kuid mõte on sama).

Seejärel kontrollige, et kõik tekstid ja logod oleksid õiges suuruses ja õiges kohas ning et need oleksid õigesti painutatud. Kontrollige, et tekstid ja logod oleksid selgelt nähtavad ja mitte moonutatud (või korralikult moonutatud). Näiteks pabertasside geomeetria tõttu (tegemist on ümberpööratud, tagurpidi lõigatud koonusega), kui soovite, et logo või tekst oleks tassil sirge, tuleb see kujundusel painutada kollasele ruudustikule. Kui jätate kujundusele sirge joone või teksti, tajutakse seda kui kõverat.

Pidage meeles, et kasutatava paberi erinevuse tõttu võib tassi väliskihi valge värvus ja selle värvitemperatuur erineda sisekihi, pakkimise ja sulgemise värvusest.

Kontrollige kõike päevavalguse all ja veenduge, et olete tulemusega 100% rahul ning olete teadlik võimalikest lahknevustest paigutuse, moonutuste ja värvide osas. Kontrollige kaks korda kõiki tekste ja graafilisi elemente, sest me trükime täpselt seda, mida näete.

Tehke seda kõike kindlasti enne graafilise kujunduse lõplikku vastuvõtmist, sest kui see on jõudnud tootmisse, on juba liiga hilja.

Veenduge, et teie klient on eelnimetatud küsimuses hästi haritud ja mõistab kõiki neid küsimusi, nüansse, tal on realistlikud ootused ja ta on kontrollinud graafilist kujundust nõuetekohaselt, vastasel juhul võite sattuda tõelistesse raskustesse.

Jätka lugemist selle ülim ekspertjuhendiga, kuidas valida, tellida ja kujundada kohandatud trükitud pabertassid