Ülim juhend kaubamärgiga pabertasside kujundamiseks teie ettevõttele
Kas otsite võimalust oma brändi reklaamimiseks ja konkurentidest eristumiseks?
Märgistatud pabertopsid on suurepärane lahendus igas suuruses ettevõtetele, sest need pakuvad kvaliteetset ja kuluefektiivset võimalust jõuda oma sihtrühmani. Kohandatud trükitud pabertopsid on suurepärane võimalus reklaamida oma kaubamärki ja pakkuda oma klientidele mugavat ja keskkonnasõbralikku lahendust. Selles artiklis tutvustame teile peamisi samme täiusliku kaubamärgiga pabertasside kujundamiseks, mis aitavad teie ettevõttel edu saavutada.
Bränditud pabertasside tähtsuse mõistmine
Enne disainiprotsessi süvenemist on oluline mõista kaubamärgiga pabertasside tähtsust. Need tassid ei ole mitte ainult viis teie brändi reklaamimiseks, vaid ka keskkonnasõbralikum variant võrreldes plasttassidega.
Mis on bränding ja miks on see nii oluline?
Ei ole kahtlust, et bränding on tänapäeva ärimaailmas eluliselt tähtis. Tugev kaubamärk aitab teil meelitada uusi kliente, suurendada lojaalsust olemasoleva kliendibaasi seas ja eristuda konkurentidest. Kuid mis on täpselt bränding ja miks on see nii oluline?
Lihtsalt öeldes on bränding teie ettevõtte unikaalse identiteedi loomise ja säilitamise protsess. See identiteet peaks kajastuma kõiges, alates teie logost ja veebisaidi kujundusest kuni viisini, kuidas te telefonile vastate ja klientidega suhtlete. Tugev kaubamärk paneb inimesed mäletama teie ettevõtet ja seostama sellega positiivseid omadusi.
On mitmeid põhjusi, miks bränding on nii oluline. Esiteks, nagu eespool mainitud, võib see aidata teil meelitada uusi kliente. Inimesed teevad suurema tõenäosusega äri ettevõttega, mille nad tunnevad ära ja mille suhtes neil on positiivsed tunded. Kaubamärkide loomine võib aidata kaasa klientide lojaalsuse suurendamisele; kaubamärgiga tooted kalduvad tekitama rohkem lojaalsust kui üldised tooted. Lõpuks aitab bränding teil oma ettevõtet konkurentidest eristada. Rahvarohkel turul võib tugev kaubamärk olla edu ja läbikukkumise vahe.
Nagu näete, on bränding oluline iga ettevõtte jaoks, mis soovib tänasel turul edu saavutada. Kui te ei investeeri brändingusse, siis te lihtsalt ei tee piisavalt, et oma äri kasvatada. Teie logoga märgistatud pabertopsid on suurepärane võimalus alustada oma ettevõtte tugeva brändi identiteedi loomist.
Kuidas kujundada Kohandatud pabertassid?
Mida vältida kaubamärgiga pabertasside kujundamisel?
Paberist tassid on populaarne valik kohvikutes, pagariärides, hotellides ja muudes ettevõtetes. Kaubamärgiga pabertopsid võivad aidata suurendada nende brändi tuntust ja suurendada klientide lojaalsust. Kohandatud trükitud pabertassid sobivad ka eriürituste, näiteks messide, spordiürituste või konverentside reklaamimiseks. Need on odavad ja ühekordselt kasutatavad, mis teeb need klientidele mugavaks ka teel olles. Paberipokaalidele saab lisada logo või muid kujunduselemente, mis aitavad oma ettevõtet edendada.
Kui olete huvitatud kohandatud pabertasside kujundamisest, tuleb silmas pidada mõningaid asju.
Kõigepealt otsustage, millise suurusega tassi te vajate. Standardmõõdud on 8 oz või 200 ml (väike), 12 oz või 300 ml (keskmine) ja 16 oz või 400 ml (suur).
Seejärel valige pabertassi tüüp. Võite valida ühe seinaga pabertassi (parim vee jaoks), millel on trükitud täispind või kahekordse seinaga soojusisolatsiooniga pabertassi (parim kohvi või tee jaoks), millel on mingi trükkimata valge jalg. Kontrollige kindlasti meie kaubamärgiga pabertasside võrdlust.
Seejärel valige pabertassi värv, mis täiendab teie kujundust. Lõpuks mõelge, millist disaini soovite. Lihtsad ühe või kahe värviga kujundused toimivad tavaliselt kõige paremini kaubamärgiga pabertassidel. Kui teil on aga meeles keerulisem kujundus, kasutage kindlasti kvaliteetseid trükimeetodeid, et teie kujundus näeks välja suurepärane.
Kui olete need üksikasjad kindlaks määranud, laadige alla sobiv mall siit Custom Paper Cup DESIGN TEMPLATE pdf või toote lehelt ja võite alustada oma kohandatud pabertassi kujundamist, järgides kõiki selles sisalduvaid juhiseid!
Iga hea kohviku turundusstrateegia peaks hõlmama kaubamärgiga pabertassid.
Siiski on mõned asjad, mida tuleks vältida, kui kujundate kohandatud trükitud pabertassid.
Esiteks, pidage vastu soovile minna oma brändinguga üle piiri. Liiga palju logosid või liiga palju kaubamärgiga seotud elemente võib muuta trükitud pabertassi kiireks ja segaseks.
Teiseks, vältige hõivatud mustrite või väikese teksti kasutamist. Pidage meeles, et inimesed hoiavad teie kohandatud pabertassi käes, seega soovite, et teie kujundus oleks lihtne ja eemalt kergesti loetav.
Kolmandaks, ärge mähkige oma kohandatud pabertassi ümber pikka teksti või logot, sest keegi ei keerata seda ümber, et seda lugeda. Kui kujundate lamedale šabloonile, pidage meeles, et kuna pabertass on ümmargune, on ainult 1/3 šabloonist nähtav.
Lõpetuseks, ärge unustage, et kasutate liiga palju tinti. Te soovite, et teie kujundus oleks silmatorkav, kuid te ei taha, et see oleks määrdunud või loetamatu. See on eriti oluline üheseinaliste pabertasside kujunduse puhul, kui puudub teine kiht kõrgekvaliteedilist läikivat paberit (nagu kahekordsete pabertasside puhul), mis imbub värvi palju paremini ja millel ei ole selliseid probleeme.
Veenduge, et olete lugenud üksikasjalikult meie ekspertide juhendit teemal Kuidas kontrollida kaubamärgiga pabertasside graafilist kujundust?
Järgides neid lihtsaid juhiseid, saate luua kohandatud trükitud pabertopsid, mis on nii pilkupüüdvad kui ka funktsionaalsed ja aitavad seega reklaamida teie kaubamärki.
Peamised kaalutlused kaubamärgiga pabertasside kujundamisel
Oma kaubamärgiga pabertasside kujundamisel on oluline silmas pidada järgmisi kaalutlusi:
1. Kaaluge jätkusuutlikkust ja seega keskkonnasõbralikke pabertopse.
Lisaks oma brändi edendamisele on oluline arvestada ka kaubamärgiga pabertasside keskkonnamõjuga. Kaaluge ringlussevõetud materjalide või biolagunevate ja komposteeritavate alternatiivide kasutamist traditsioonilistele pabertassidele, et vähendada oma ökoloogilist jalajälge. Keskkonnasõbralike pabertasside valimine mõjutab ka disaini. Sõltuvalt sellest, millise tassi te valite, peate kasutama või mitte kasutama “Plastic in product” logo (surnud kilpkonnalogo), mida SUP-direktiiv nõuab ELis plastikut sisaldavate toodete puhul. Seetõttu muudab ECO-paberipokaalide valimine teie brändi ja tooted ökoloogiliselt ettevaatlikele klientidele atraktiivsemaks. Lisateavet rainbowcups’i jätkusuutlike ja keskkonnasõbralike pabertopside lahenduste kohta leiate meie keskkonnasäästlikkuse veebilehelt.
2. Valige kvaliteetsed trükimeetodid
Selleks, et teie kaubamärgiga pabertopsid näeksid välja professionaalsed ja kauakestvad, on oluline valida kvaliteetne trükimeetod. Mõned populaarsed trükimeetodid on ofsettrükk, digitaaltrükk, fleksotrükk, tampoonitrükk ja siiditrükk. Igal neist meetoditest on omad eelised ja piirangud, seega on oluline valida teie vajadustele sobiv meetod. Me kasutame rainbow cups‘is ainult kahte esimest trükimeetodit, kuna need tagavad kõigi olemasolevate trükimeetodite seas parima trükikvaliteedi.
3. Valige õige suurusega ja tüüpi kohandatud pabertopsid ja muud eritrükitud tooted, nagu näiteks trükitud suhkru- või läbipaistvad tassid.
Teie kaubamärgiga pabertopside suurus ja tüüp (SW/DW/TW) mõjutab oluliselt nende üldist välimust ja funktsionaalsust. Tasside õige suuruse ja tüübi valimisel võtke arvesse oma sihtrühma ja serveeritavate jookide tüüpi. Samuti võite kaaluda eri suuruste ja tüüpide kasutamist eri tüüpi jookide jaoks, näiteks väiksemad tassid espresso jaoks ja suuremad tassid kohvi jaoks. Tassi tüüp sõltub peamiselt ka joogist. Kuumade jookide jaoks on parimad TW-paberipokaalid ja külmade jookide või lihtsalt vee jaoks piisab SW-paberipokaalidest. Limonaadi, õlle, shake’i, mullitee, värske mahla või mis tahes muu joogi jaoks, mida soovite näha, on parimad läbipaistvad PET-klaasid. Teie vajadustele kõige paremini sobiva tassi tüübi leidmiseks vaadake meie kohandatud pabertasside võrdlust.
4. Pabertasside ja muude kohandatud trükitud toodete kujundusmallid
Trükitud pabertasside graafilise kujunduse lihtsustamiseks pakub rainbowcups tasuta kujundusmalle. Neid PDF-malle saab hõlpsasti kohandada oma brändi värvide ja logodega, muutes professionaalse välimusega kujunduse loomise lihtsaks. Need pabertasside kujundusmallid sisaldavad kõiki suuniseid ja tehnilisi nõudeid, samuti lihtsat meetodit, kuidas kontrollida valmis kujundust ja seda, kuidas see tassil välja näeb. Neid tasub kindlasti kontrollida.
RainbowCups’i keskkonnasõbralikud kohandatud pabertassid
Jätkusuutlikkus on peamine prioriteet
Rainbow Cups
mistõttu kasutavad nad oma toodetes ainult keskkonnasõbralikke materjale, sealhulgas ringlussevõetud ja biolagunevaid materjale.
Lisateave meie pühendumuse kohta jätkusuutlikkusele
.
Näpunäiteid eduka kaubamärgiga pabertasside kujundamiseks
Selleks, et teie kaubamärgiga pabertasside kujundus oleks nii tõhus kui ka professionaalne, võtke arvesse järgmisi nõuandeid:
1. Alustage oma kohandatud pabertasside disaini teekonda selge brändi identiteediga.
Enne kui hakkate kujundama oma kaubamärgiga pabertassid, on oluline, et teil oleks selge arusaam oma brändi identiteedist. See hõlmab teie ettevõtte logo, värve ja sõnumeid, samuti kõiki täiendavaid pilte või graafikat, mida soovite oma pabertassidele lisada. Selge brändiidentiteet tagab, et teie pabertopsid on kooskõlas teie üldiste turunduspüüdlustega ning aitab teil luua oma ettevõttele ühtse ja meeldejääva välimuse. See aitab tugevdada teie kaubamärgi identiteeti ja muudab teie pabertopsid kergesti äratuntavaks.
2. Mõelge oma sihtrühmale
Oma kaubamärgiga pabertasside kujundamisel on oluline pidada silmas oma sihtrühma. Millist tüüpi klienti püüate ligi meelitada ja milline kujundus neile meeldib?
3. Kasutage elavaid värve ja pilkupüüdvat graafikat.
Selleks, et teie kaubamärgiga pabertopsid paistaksid silma, on oluline kasutada elavaid värve ja pilkupüüdvat graafikat. Kaaluge oma brändi värvide ja logo kasutamist, samuti lisapilte ja graafikat, mis aitavad teil oma brändi reklaamida ja märgata. Kuid samal ajal, ärge unustage…
4. Hoidke see lihtne
Kuigi soovite, et teie kaubamärgiga pabertopsid oleksid pilkupüüdvad, on oluline hoida oma kujundus lihtsana. Liiga palju värve, pilte või graafikat võib muuta teie tassid segaseks ja raskesti loetavaks. Selline tass võib olla üle jõu käiv ja teie brändi sõnumist kõrvale kalduda. Puhas ja lihtne kujundus on sageli kõige tõhusam. Nagu sageli, on ka sel juhul õige lähenemine “vähem on rohkem”. Vaadake meie portfooliot, et saada inspiratsiooni teiste klientide kujundustest.
Kokkuvõte
Märgistatud pabertasside kujundamine on suurepärane võimalus oma brändi reklaamimiseks ja mugava, keskkonnasõbraliku lahenduse pakkumiseks oma klientidele. Peamisi kaalutlusi ja nõuandeid silmas pidades saate luua kujunduse, mis peegeldab täpselt teie brändi kuvandit. Alustage koos
RainbowCups
ja astuge esimene samm oma brändi reklaamimisel kohandatud trükitud pabertassidega.
Hankige oma kaubamärgiga pabertassid RainbowCupsist
Kõrgeima kvaliteediga individuaalselt trükitud pabertopside saamiseks pöörduge
RainbowCups
. Pakume laia valikut
tasuta pabertasside graafilise disaini mudeleid
ja kohandamisvõimalusi, mis aitavad teil luua oma ettevõtte jaoks täiuslikud pabertopsid ja muud kohandatud ühekordsed tooted.
Selleks, et alustada oma pabertasside disaini teekonda, kasutage neid
kujundusmalle
lähtepunktina. Lihtsalt valige oma vajadustele kõige paremini vastav mall, lisage oma brändi ja pildid ning olete valmis!
Jätka lugemist selle ülim ekspertjuhendiga, kuidas valida, tellida ja kujundada kohandatud trükitud pabertassid
LÄHEDE LEHELE:
- Ülim juhend kaubamärgiga pabertasside kujundamiseks teie ettevõttele
- Kaubamärgiga pabertasside võrdlus
- Kuidas arvutada kogumaksumust ja tellida kohandatud pabertassid
- Lae alla Custom Paper Cup Design Template pdf
- Kuidas kontrollida kaubamärgiga pabertasside graafilist kujundust?
- Kohandatud paberist kohvitassid KKK
- Tingimused