Kuidas kujundada kaubamärgiga pabertass

Mis on bränding ja miks on see nii oluline?

 

Ei ole kahtlust, et bränding on tänapäeva ärimaailmas eluliselt tähtis. Tugev kaubamärk aitab teil meelitada uusi kliente, suurendada lojaalsust olemasoleva kliendibaasi seas ja eristuda konkurentidest. Kuid mis on täpselt bränding ja miks on see nii oluline?

Lihtsalt öeldes on bränding teie ettevõtte unikaalse identiteedi loomise ja säilitamise protsess. See identiteet peaks kajastuma kõiges, alates teie logost ja veebisaidi kujundusest kuni viisini, kuidas te telefonile vastate ja klientidega suhtlete. Tugev kaubamärk paneb inimesed mäletama teie ettevõtet ja seostama sellega positiivseid omadusi.

On mitmeid põhjusi, miks bränding on nii oluline. Esiteks, nagu eespool mainitud, võib see aidata teil meelitada uusi kliente. Inimesed teevad suurema tõenäosusega äri ettevõttega, mille nad tunnevad ära ja mille suhtes neil on positiivsed tunded. Kaubamärkide loomine võib aidata kaasa klientide lojaalsuse suurendamisele; kaubamärgiga tooted kalduvad tekitama rohkem lojaalsust kui üldised tooted. Lõpuks aitab bränding teil oma ettevõtet konkurentidest eristada. Rahvarohkel turul võib tugev kaubamärk olla edu ja läbikukkumise vahe.

Nagu näete, on bränding oluline iga ettevõtte jaoks, mis soovib tänasel turul edu saavutada. Kui te ei investeeri brändingusse, siis te lihtsalt ei tee piisavalt, et oma äri kasvatada. Teie logoga märgistatud pabertopsid on suurepärane võimalus alustada oma ettevõtte tugeva brändi identiteedi loomist.

Kuidas kujundada kohandatud trükitud pabertassid?

Paberist tassid on populaarne valik kohvikutes, pagariärides, hotellides ja muudes ettevõtetes. Kaubamärgiga pabertopsid võivad aidata suurendada nende brändi tuntust ja suurendada klientide lojaalsust. Kohandatud trükitud tassi saab kasutada ka eriürituste, näiteks messide, spordiürituste või konverentside reklaamimiseks. Need on odavad ja ühekordselt kasutatavad, mis teeb need klientidele mugavaks ka teel olles. Paberipokaalidele saab lisada logo või muid kujunduselemente, mis aitavad oma ettevõtet edendada.

Kui olete huvitatud kohandatud pabertasside kujundamisest, tuleb silmas pidada mõningaid asju.

Kõigepealt otsustage, millise suurusega tassi te vajate. Standardmõõdud on 8 oz või 200 ml (väike), 12 oz või 300 ml (keskmine) ja 16 oz või 400 ml (suur).

Seejärel valige tassi tüüp. Võite valida ühe seinaga pabertassi (parim vee jaoks), millel on trükitud täispind või kahekordse seinaga soojusisolatsiooniga pabertassi (parim kohvi või tee jaoks), millel on mingi trükkimata valge jalg.

Seejärel valige tassi värv, mis täiendab teie disaini. Lõpuks mõelge, millist disaini soovite. Lihtsad ühe või kahe värviga kujundused toimivad tavaliselt kõige paremini kaubamärgiga pabertassidel. Kui teil on aga meeles keerulisem kujundus, kasutage kindlasti kvaliteetseid trükimeetodeid, et teie kujundus näeks välja suurepärane.

Kui olete need üksikasjad kindlaks määranud, laadige alla sobiv mall ja võite alustada oma kohandatud pabertasside kujundamist, järgides kõiki selles sisalduvaid juhiseid!

Mida vältida kaubamärgiga pabertasside kujundamisel?

Iga hea kohviku turundusstrateegia peaks hõlmama kaubamärgiga pabertassid.

Siiski on mõned asjad, mida tuleks vältida, kui kujundate kohandatud trükitud pabertassid.

Esiteks, pidage vastu soovile minna oma brändinguga üle piiri. Liiga palju logosid või liiga palju kaubamärgiga seotud elemente võib muuta tasside välimuse kiireks ja segaseks.

Teiseks, vältige hõivatud mustrite või väikese teksti kasutamist. Pidage meeles, et inimesed hoiavad teie pabertassi käes, seega soovite, et teie kujundus oleks lihtne ja eemalt kergesti loetav.

Kolmandaks, ärge kerige pikka teksti või logosid tasside ümber, sest keegi ei pööraks seda lugemiseks ümber. Kui kujundate lamedale šabloonile, pidage meeles, et kuna pabertass on ümmargune, on ainult 1/3 šabloonist nähtav.

Lõpetuseks, ärge unustage, et kasutate liiga palju tinti. Te soovite, et teie kujundus oleks silmatorkav, kuid te ei taha, et see oleks määrdunud või loetamatu. See on eriti oluline üheseinaliste pabertasside kujunduse puhul, kui puudub teine kiht kõrgekvaliteedilist läikivat paberit (nagu kahekordsete pabertasside puhul), mis imbub värvi palju paremini ja millel ei ole selliseid probleeme.

Järgides neid lihtsaid juhiseid, saate luua kohandatud trükitud pabertopsid, mis on nii pilkupüüdvad kui ka funktsionaalsed ja aitavad seega reklaamida teie kaubamärki.

Trükitud pabertassi mall pdf ja disainimudeli makett

 

 

KLIKKI SIIN, et LAADIDA alla kõik viimased pabertasside disaini tasuta mallid pdf ja maketid ühes SUURES .ZIP-FAILIS (~150 MB!)

alates vikerkaarepokaalidest, mis sisaldab kõiki allpool loetletud kohandatud trükitud pabertasside mockup pdf, ökopaberitassid koos logo mallidega pdf, isikupärastatud jäätisetasside mockup pdf, kohandatud PET-tasside mallid pdf ja kaubamärgiga trükitud suhkru mallid ja mockup pdf.

Järgige kindlasti kõiki pabertasside kujundamise juhiseid, mis on loetletud iga pdf-mudeli või maketi teisel leheküljel.

Jäätisepaberipokaalide kohandatud trükikavandi mock-up pdf ja kujunduse pdf mall