Euroopa kohviturg areneb pidevalt, kusjuures kohvikud muutuvad üha populaarsemateks kohtumispaikadeks. Restoranide omanikud, kes soovivad olla kursis viimaste suundumustega ja vastata klientide ootustele, peavad pöörama tähelepanu uutele lahendustele ja uuendustele kohvimaailmas.
Selles blogipostituses arutame Euroopa viimaseid kohvijoomise trende, keskendudes eelkõige uutele kohvikuideedele, mis võivad inspireerida restoraniomanikke.
- Spetsiaalne kohv:
Erikohvi populaarsus on tõusuteel. See viitab kõrgekvaliteedilisele kohvile, millel on kindel päritolu ja maitseprofiil. Kliendid hindavad erikohvi rikkalikku aroomi ja ainulaadset maitset ning kohvikud pakuvad üha enam erinevaid erikohvisorte maailma eri piirkondadest.
- Alternatiivsed kohvi valmistamise meetodid:
Lisaks traditsioonilisele espressole ja cappuccinole pakuvad kohvikud üha enam ka alternatiivsete meetoditega valmistatud kohvi, näiteks Aeropress, prantsuse press, dripper ja cold brew. Need meetodid võimaldavad kohvist rikkalikumaid maitseid ja aroome eraldada ning annavad baristadele suurema kontrolli valmistamisprotsessi üle.
- Taimepõhised piimaalternatiivid:
Üha enam inimesi valib taimseid piimavahendeid, näiteks kaerapiima, mandlipiima, kookospiima ja sojapiima. Kohvikud pakuvad oma klientidele üha enam võimalust valida kohvi jaoks taimset piima, mis võimaldab neil nautida oma lemmikjooki ilma ebamugavustundeta.
- Uuenduslikud kohvi lisandid:
Kohvikud katsetavad uusi kohvi lisandeid, et luua ainulaadseid ja unustamatuid maitsekombinatsioone. Populaarsete lisandite hulka kuuluvad maitsestatud siirupid, vürtsid, puuviljad ja pähklid.
- Kohvi isikupärastamine:
Kliendid ootavad üha enam, et nad saaksid oma kohvi isikupärastada. Kohvikud pakuvad neile erinevaid võimalusi, näiteks kohvi kanguse, piima temperatuuri ja lisandite valimist.
- Atmosfäär ja sisustus:
Kohvikutest on saamas kohtumis- ja puhkekohti, mistõttu pööratakse üha enam tähelepanu nende atmosfäärile ja sisustusele. Populaarsed on hubase ja stiilse sisustusega kohvikud, mis pakuvad oma klientidele mugavaid tingimusi puhkamiseks ja vestlemiseks.
- Kohviõpetus:
Paljud kohvikud korraldavad kohvi degusteerimisi ja töötubasid, kus kliendid saavad rohkem teada kohvist, selle päritolust ja valmistamismeetoditest. Kohviharidus võimaldab klientidel hinnata erikohvi kvaliteeti ja ainulaadsust.
Kohvi to go on endiselt väga populaarne kogu Euroopas. Kohvikud pakuvad oma klientidele laia valikut kaasavõetavaid tassi, sealhulgas
Logoga ühekordselt kasutatav kohvitass
, termotassid ja korduvkasutatavad tassid.
Võtke teadmiseks meie pakkumine: